Придніпровський інститут ВНЗ “Міжрегіональна академія управління персоналом” (м. Кременчук) створює унікальні можливості для майбутніх маркетологів

У середу, 18 жовтня 2023 року, в Придніпровському Інституті ВНЗ “МАУП” відбулася захоплююча зустріч, яка об’єднала молодих та амбіційних студентів спеціальності “Маркетинг” з провідними фахівцями відомих компаній Кременчука: Світланою Тимошенко, начальником відділу збуту та маркетингу ТОВ “Науково-виробниче підприємство “Укркомцентр” та Оксаною Новіковою, начальником відділу маркетингу компанії ТОВ “ВЮСТ”.  Подія стала не лише платформою для обміну думками та ідеями, але й чудовою нагодою для студентів отримати унікальні уявлення про реальні виклики та можливості, які надає ця динамічна галузь.

Під час заходу, представники відомих компаній поділилися своїм досвідом та інсайтами щодо найактуальніших тем у світі маркетингу. Студенти мали можливість поставити питання, обговорити стратегії розвитку та отримати корисні поради від професіоналів, які вже здобули успіх у цій сфері.

“Було дуже цікаво почути про деякі особливості роботи маркетологів від експертів, що виступали, – зазначила студентка третього курсу Юлія Ворошилова. – Думаю, ми всі отримали корисний досвід та натхнення навчатися за даною спеціальністю”.

Зустріч не лише збагатила студентів новими знаннями та контактами, але й підкреслила важливість співпраці між освітнім закладом та практикуючими професіоналами для розвитку якісної освіти та готовності до викликів сучасного ринку праці.

Завдяки ініціативам кафедри економічного проєктування та маркетингу, студенти мають можливість не лише навчатися за актуальними програмами, але й активно взаємодіяти зі світом професійного маркетингу, готуючись до своєї майбутньої кар’єри.

“Ця зустріч стала лише початком серії заходів, спрямованих на підвищення рівня підготовки студентів та зближення освітньої та бізнес-спільноти, – зазначив Валентин Григорович Гноєвий, завідувач кафедри економічного проєктування та маркетингу Придніпровського інституту МАУП. –  Наша кафедра продовжуватиме активно розвивати такі ініціативи для надання студентам максимальних можливостей у світі маркетингу”.