У тренінгу прийняли участь студенти 2 та 3 курсів спеціальностей Маркетинг, Менеджмент, Економіка та Філологія. Даний захід був проведений як один з етапів циклу тренінгів, тематику яких було запропоновано обрати самим студентам, в рамках вивчення дисципліни «Бізнес тренінги» (автор ідеї – Кравцова Ірина Олексіївна, старший викладач кафедри економічного проєктування та маркетингу).
У цей день головним героєм заходу став студент 3-го курсу Крістіан Громлюк, який запропонував всім присутнім виконати комплекс завдань у якості учасників власноруч розробленого ним бізнес-тренінгу на тему «Одяг – як невід’ємна частина іміджу у бізнес-середовищі». Програма тренінгу виявилась дуже цікавою та насиченою. Учасники тренінгу, зокрема, досліджували, як стиль одягу може впливати на сприйняття людини у бізнес-середовищі, та як він може вплинути на її споживчу поведінку. Великий інформаційно-пізнавальний блок був присвячений системі DISC, за допомогою якої учасники у подальшому ідентифікували себе і всіх інших за відповідними поведінковими психотипами.
Захід проходив у форматі інтерактивних ігор та жвавих обговорень, що створило дружню атмосферу і сприяло активному обміну думками. Студенти навчилися не лише розпізнавати власні психотипи, а й зрозуміли, як стиль одягу людини впливає на її імідж та може допомогти у подальшій професійній діяльності.
Дякуємо всім учасникам за їхній ентузіазм і бажання вчитися! Сподіваємося на нові зустрічі та цікаві події в майбутньому!