Як створити бренд, який не лише запам’ятовують, але й асоціюють із якістю?

Саме цим питанням присвятили увагу учасники тренінгу “Візуальний дизайн, який працює на вас, ваш бренд і маркетинг”, який відбувся у стінах нашого інституту . Провідником у світ візуального дизайну стала студентка 3 курсу, яка поділилася своїми знаннями, досвідом і практичними порадами.

Цей тренінг став завершальним у циклі занять з дисципліни «Бізнес тренінги» (автор ідеї – Кравцова Ірина Олексіївна, старший викладач кафедри економічного проєктування та маркетингу) і об’єднав студентів та гостей, які прагнуть створювати унікальні бренди та вдосконалювати свої бізнес-навички.

Під час заходу учасники:
– дізналися, як створити стильний і впізнаваний бренд, сформували концепцію власного бренду,
– вивчили такі складові дизайну, як колористика, типографіка та композиція,
– створили власні колірні палітри для своїх брендів та розробили власні логотипи.

Особливу увагу приділили практичним завданням, які стали не лише корисними, але й веселими та креативними. Учасники із задоволенням створювали дизайн-ідеї для своїх проєктів, обговорювали результати та ділилися натхненням.

Тренінг залишив по собі теплі враження, нові знання та бажання розвивати власні бренди. Придніпровський інститут МАУП радо підтримує ініціативи, що надихають і допомагають студентам здобувати актуальні практичні навички.

До нових теплих зустрічей у наших залах!