У Придніпровському інституті МАУП 19.11.2025 року у межах проєкту “Business Up: Досвід кращих” відбулася відкрита зустріч з підприємцем Кременчука Владиславом Сахно, власником декількох успішних брендів ( LUD, Hat Dog). Тема зустрічі «Маркетинг на мінімальних бюджетах» — зацікавила студентів різних курсів, які прагнуть освоювати практичні інструменти просування бізнесу. Даний захід був організований старшим викладачем кафедри економічного проєктування та маркетингу Іриною Олексіївною Кравцовою.

Під час зустрічі Влад поділився реальними кейсами своїх брендів, розповів про ефективні стратегії маркетингу без значних фінансових вкладень та відповів на запитання студентів.

Учасники дізналися:

  • 5 принципів “безбюджетного маркетингу”;
  • топ 10 інструментів просуваня на початку бізнесу;
  • розвиток бренду чоловічого одягу LUD;
  • шлях відкриття та просування шоуруму одягу LUD;
  • як з’явилася ідея бренду головних уборів для собак “Hat-Dog”
  • як креативний підхід та правильне планування допомагають досягати результатів навіть при обмежених ресурсах.

“Ми отримали не просто знання, а справжній заряд натхнення!” – Шляхова Маргарита (студентка 4го курсу)

“Такі заходи сприяють розвитку підприємницького мислення серед студентів і допомагають поєднувати академічні знання з практичним досвідом,” – завідувач кафедри Валентин Григорович Гноєвий

Придніпровський інститут МАУП продовжує створювати можливості для студентів знайомитися з успішними бізнесменами та отримувати корисні навички для майбутньої кар’єри.