Одним із ключових принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 є процесний підхід: діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів. При цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного. Тому процесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними.
В Кременчуцькому інституті ВНЗ “Університет імені Альфреда Нобеля” наказом № 005- Я від «25» листопада 2011 року затверджені наступні 22 процеси системи управління:
– Аналіз системи управління якістю з боку вищого керівництва та планування
– Управління внутрішніми аудитами
– Управління невідповідною продукцією (послугою)
– Управління коригувальними та запобіжними діями
– Ліцензування та акредитації
– Підготовка абітурієнтів до вступу у ВНЗ
– Прийом абітурієнтів у ВНЗ
– Організація навчального процесу
– Реалізація основних освітніх програм за напрямами (спеціальностями)
– Інноваційна діяльність
– Виховний процес
– Управління науково-дослідною діяльністю
– Підготовка кадрів вищої кваліфікації
– Післядипломна освіта
– Соціологічні дослідження та взаємозв’язок із споживачами
– Управління персоналом
– Бібліотечно-інформаційне забезпечення
– Управління інформаційним середовищем
– Управління інфраструктурою
– Управління закупівлями
– Інформаційно-рекламна діяльність
– Соціальна зорієнтованість